نمودار

بحث آزاد در مورد مسائل دانشگاه

مدیر انجمن: Cyrus

ارسال پست
نمایه کاربر
Cyrus
مدیر سابق سایت
مدیر سابق سایت
پست: 525
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 17 فروردین 1389, 7:30 pm
محل اقامت: مشهد
تماس:

نمودار

پست توسط Cyrus »

خدا رو شكر، نمرديم و فهميديم روي نمودار بردن يعني چي!!!؟

يعني اين كه يك ترم حق ديگران وجود داشته باشه و به همه ي كساني كه نمره ي زير 10 گرفتند به روشي بسيار دقيق و عادلانه ( كه مخصوص خودمان است و طبق تشخيص خودمان صورت گرفته تا بيشترين ميزان نمره ي 9.5 و متعاقب آن بيشترين حرص درآمده توسط دانشجو را به دنبال داشته باشد) نمره اضافه كنيم و ترم بعدش حق ديگران وجود نداشته باشه و هر كس زير 8 گرفت بشود 9.5.

و هركس بين 8 تا 10 گرفت مساوي است با 10. به عنوان مثال:
8 مي شود 10، 8.5 مي شود 10، 9 مي شود 10 و حتي 9.75 هم مي شود 10.

و اما نمره هاي بالاي 10 كه براي اين منظور:
يك ترم به همه ي افراد دقيقا به ميزان اختلاف بالاترين نمره تا 19.75 اضافه شود كه مبادا حق كسي در اين ميان ضايع شود.
و اما ترم بعد دانشجويان را تقسيم بندي مي كنيم:
1- دانشجوياني كه در كلاس حضور داشته و به ميزان كافي درون چشممان بوده اند و رضايت كامل از سطح كلاسمان را دارند.( 2.5 نمره)
حتي اگر به مدت چندين دقيقه پاي تابلو بايستيم و به علت عدم تسلط از حل مسايل باز بمانيم و در همين حال انتظار داشته باشيم وقت كلاسمان با 1 دقيقه دير آمدن دانشجو تلف نشود و اگر چنين شد از آن دانشجوي خوش خيالي كه به گمان افزودن اطلاعاتش به كلاسمان ميايد نمره اي هم كم كنيم تا مبادا خداي نكرده درس را بدون داشتن اطلاعات كافي پاس كند.

2- دانشجوياني كه در كلاس حضور داشته ولي به ميزان كافي در چشممان فرو نرفته اند.( 2 نمره)
اين ها همان دانشجويان خوش خيال ترم پيشند و گاها ديده شده بعضي از آنها به خاطر مقاصدي ديگر در كلاس حضور پيدا كرده اند.

3-دانشجوياني كه در بعضي از كلاس هايمان حضور داشته اند و در بعضي ديگر خير.( 1.5 نمره)
بعضي از اين ها دانشجوياني اند كه به خيال باطل خود پي برده اند و تنها به خاطر فرو رفتن در چشم ما در كلاس حضور مي يابند. در حالي كه كور خوانده اند چون ما حواسمان هست. و بعضي ديگر دانشجويان دسته 1 و 2 هستند كه به دلايلي نتوانستد در كلاس حضور پيدا كنند.

4-دانشجوياني كه در كلاس حضور نداشته اند و اما ارادت كافي را نسبت به ما نشان مي دهند.( 0.75 نمره)
اين ها همان هايي هستند كه به خيال باطل خود پي برده اند و سعي مي كنند وقت خود را به گونه اي ديگر تلف كنند كه هر گونه تلف شود باز هم سودي را دربر خواهد داشت.

5-دانشجوياني كه در كلاس حضور نداشته اند و ارادت كافي را هم نسبت به ما ندارند و گاها ديده شده از سلام كردن ممانعت كرده اند.(0.5 نمره)
اين دانشجويان علاوه بر پي بردن به خيال باطل خود به خيال باطل ما نيز پي برده اند. اين دسته مورد خشم ما قرار خواهند گرفت.

اين عمليات روي نمودار بردن در شرايط خاصي در هر ترم صورت مي گيرد.
1- يك ترم سوالات را تماما به غير از يكي (كه احتمالا از دستمان در مي رود) از مسايل خارج جزوه رونويسي مي كنيم و اين عمل در حالي انجام مي شود كه به دانشجويان چندين بار تاكيد كرده ايم كه 7-8 نمره سوالات از مثال ها و مسايل درون جزوه ي پربارمان و بقيه از حل تمرين درخشانمان و يك سوال براي دانشجويان ممتاز است. توجه داشته باشيد كه اگر روزي عده اي از دانشجويان براي اعتراض پيشمان آمدند آنها را 4 ساعت درون اتاق نگه داريم و علاوه بر توهين به بعضي از آنها كه سريع تر از شرشان خلاص شويم و آن دانشجو را بين هم كلاسي هايش كوچك كنيم، همگي آنها را به هماهنگي در بيرون اتاق متهم كنيم و در حالي كه چشممان در چشمشان است آنها را دروغگو خطاب كنيم. حواسمان باشد طوري رفتار كنيم كه تمامي دانشجويان به خلقت و معاني دروغ و راست شك كنند تا با تعداد زيادي علامت سوال و تعجب بر روي سرشان از اتاقمان بيرون روند تا بلكه ما نهارمان را بخوريم.
2- ترم بعد با وجود نيامدن دانشجويان دسته ي 3 و 4 و 5 به كلاسمان به همان دانشجويان دسته 1 و 2 تذكر داده كه نيامدن دانشجويان دسته 3 و 4 و 5 به كلاسمان هيچ گونه تاثيري در نمره دادن ما ندارد و كلاس با افراد كم تر مفيد تر خواهد بود. اين گونه شان و شخصيتمان را حفظ كنيم و زماني كه ديديم ديگر كلاسمان را كسي تحويل نمي گيرد و حتي همان دانشجوي دسته 1 از تمسخر ديگران خجالت مي كشد در كلاسمان حضور يابد، به مانند ترم پيش اگر دانشجويي براي اعتراض بيهوده به پيشمان آمد اين گونه نمره دهي را به كل منكر شويم تا درس عبرتي باشد برايش تا روي حرف ما حساب نكند.
در ضمن اين نكته را هرگز فراموش نكنيد كه
هيچ كس نبايد حرف بزند، فقط من حرف مي زنم.


پ.ن1: چيزي به نام روي "نمودار" بردن بي عدالتي محض است و اگر مشكل از سوالات نباشد نيازي به نمودار و گراف نيست. (مشكل سوال تنها سختي آن نيست بلكه حرف استاد رو درباره ي انواع و منبع سوال شامل ميشه)
پ.ن2: دوستاني كه در متن بالا ذكر شد كه كوچك شده اند نه تنها كوچك نشدند بلكه براي دوستان خود بزرگتر نيز شدند.
پ.ن3: نمره هاي اضافه شده به دسته هاي 1 و 2 و 3 و 4 شنيده و گاها ديده شده و دسته ي 5 لمس شده است.
پ.ن4: مطمئن باشيد وقتي را كه براي نوشتن اين متن گذاشتم تنها براي آگاهي دوستان بود و ارزشي را براي درس و متعلقاتش قائل نبودم و نيستم.
من به جز آبی نگاهت؛ آسمانی نمی شناسم...
metanat
مدیر بخش هنری
مدیر بخش هنری
پست: 377
تاریخ عضویت: شنبه 27 شهریور 1389, 7:30 pm
محل اقامت: مشهد
تماس:

پست توسط metanat »

خداراشکرکه برنداشتم این ترم برحسب اشتباه اول ترمی؛اما کار آقای غلامی شبیه افزایش حقوق بود که همه را به 1 اندازه زیادنکردن بلکه همه را به 1 جارسوندن فرضا البته با احترام راننده تاکسی و 1دبیر حقوق یکسان و به این میگن تعبیر جدید عدالت؛که درنموداربندی جناب غلامی هم بی تاثیرنبوده؛
نفس عمیق ...
نمایه کاربر
amin
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 1029
تاریخ عضویت: چهارشنبه 14 مهر 1389, 8:30 pm
محل اقامت: bojnord
Been thanked: 1 time
تماس:

پست توسط amin »

فقط می تونم بگم برای این استاد متاسفم و از این به بعد حتی اگه هیچ استاد دیگه ای درس ارائه نده با این استاد درس بر نخواهم برداشت!
این خط این هم نشون
هوا را پنجه میسایم میبینی
نفس اطراف دستانم پیدا نیست
صدایی از درون با من میگوید
شروع فصل بی رحم تنهایست...
نمایه کاربر
amin
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 1029
تاریخ عضویت: چهارشنبه 14 مهر 1389, 8:30 pm
محل اقامت: bojnord
Been thanked: 1 time
تماس:

پست توسط amin »

سیروس جان یک نکته در مورد این استاد به ظاهر محترم!!!
رو نگفتی!
اونم اینه که اول ترم بگی فصل 9 تدریس نخواهد شد و بعد درست هفته آخر بر خلاف گفته های اول ترم این فصل درس داده بشه و در امتحان پایان ترم 11.5 نمره از این فصل داده بشه!!!!
(برداشت این کار به عهده دانشجو!!!!)
تا جایی که یادمه از بچگی به ما میگفتن مرده و حرفش!!!!
هوا را پنجه میسایم میبینی
نفس اطراف دستانم پیدا نیست
صدایی از درون با من میگوید
شروع فصل بی رحم تنهایست...
ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 11 مهمان